Platforma wystartowała w 2005 roku, jako wersja pudełkowa oprogramowania sklepów internetowych. Jednak wraz z rozwojem systemu i ilością sprzedanych sklepów wzrósł problem z aktualizacją oprogramowania w modyfikowanych wariantach skryptów. W 2010 roku powstała idea oprogramowania Shoper w wersji SaaS (Software as Service).
Shoper jako e-commerce rozwijający się od wielu lat posiada panel zarządzania z ogromnym wsparciem dla marketingu internetowego. Moduły dotyczą:
Shoper jest łatwy w obsłudze, ale pełne wykorzystanie jego możliwości wymaga minimum podstawowych znajomości technologi internetowych takich jak CSS, HTML czy JS.
Jako Agencja SEO dla sklepów Shoper przygotowaliśmy własne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej branży. Usprawniają nam pracę nad edycją i zarządzaniem produktami czy pomagają wytypować jak poprawić szatę graficzną.
Pozycjonując sklepy internetowe Shoper, korzystamy z licznych narzędzi. Ułatwiają pracę nad poprawnym typowaniem fraz kluczowych, stron docelowych czy wyszukiwaniem błędów, na jakie natrafiają użytkownicy witryny.
Nasza Agencja SEO zadba o Twój sklep internetowy Shoper. Rozwijając jego treści, budując wpisy blogowe, co w konsekwencji doprowadzi do wysokich pozycji witryny.
Wypozycjonowana strona internetowa to więcej klientów, więcej sprzedanych produktów, lepsza rozpoznawalność Twojej marki w internecie.
1
Shoper jako oprogramowanie e-commerce musi posiadać integracje z płatnościami, allegro czy Facebook. Wraz z rozwojem oprogramowania dochodziły kolejne integracje i wtyczki ułatwiające sprzedaż i rozwój sklepów.
2
Najczęściej wykorzystywane integracje to:
3
Powyższe integracje Shopera wpływają na szybkość dokonywania zakupów przez klienta i zmniejszają ilość odrzuceń. Dla właściciela sklepu oznaczają sprawniejszą obsługę zamówień.
Jesteśmy partnerami platformy Shoper. Doświadczenie w SEO dla sklepów Shoper owocuje wysokimi pozycjami w wyszukiwarce Google, a to oznacza zwiększenie ilości odwiedzin. Doświadczenie w budowaniu sklepów internetowych przekłada się na wysokie wskaźniki sprzedaży produktów i pozyskiwania nowych klientów.
Audytując sklep internetowy Shoper, sprawdzamy głównie możliwości rozwoju treści, poprawnego linkowania wewnętrznego i podstawowej analizy zachowania użytkownika. Ze względu na to, że Shoper jest aplikacją zamkniętą, nie jesteśmy w stanie modyfikować skryptu wykonywalnego po stronie serwera.
Shoper jednak chętnie przyjmuje uwagi na temat rozwoju marketingowego, dlatego, jeśli tylko widzimy możliwości rozwoju, proponujemy je obsłudze skryptu.