Audyt SEO

Audyt SEO

Technologia działania najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych takich jak Google czy Bing pozwala na uzyskanie wiarygodnych wyników dla danego zapytania. Witryny wyświetlają się w wyszukiwarce kolejno od góry do dołu, zajmując poszczególne miejsca w hierarchii. O tym, które miejsce przypadnie danej witrynie, decydują skomplikowane algorytmy na podstawie wielu czynników.

 

Audyt SEO Kielce

Celem audytu SEO jest wytypowanie wszystkich działań, jakie trzeba wykonać na stronie internetowej, aby spełniała wymagania algorytmów. Analiza strony seo także weryfikacja poprawności działania witryny oraz wykrycie błędów.

Witryna, która wyświetla się w TOP 10 wyszukiwarki na trafne frazy kluczowe, ma największą szansę na zdobycie klientów. Zastanówmy się, jak często zdarza się komuś przejść na drugą czy trzecią stronę wyszukiwarki Google... Niezwykle rzadko lub wcale, prawda?

Przeprowadzenie audytu strony internetowej oraz późniejsze działania pozwolą wyciągnąć witrynę na szczyt wyników wyszukiwania, jednocześnie pokonując konkurencję. Od audytu SEO strony zaczyna pracę każda profesjonalna Agencja SEO.

Audyt SEO Kielce

Kto powinien zlecić audyt SEO swojej strony?

  • Każdy, kto chce pozycjonować swoją stronę internetową.
  • Każdy, kto pragnie osiągnąć jak najlepsze pozycje na wybrane frazy kluczowe.
  • Wszyscy właściciele sklepów internetowych i stron z usługami, którym zależy na pozyskiwaniu klientów z Internetu.
  • Każdy właściciel nowo powstałej strony www.
  • Osoby, które pozycjonują swoją witrynę, ale bez pożądanych efektów.
  • Osoby, które chciałyby dowiedzieć się, co jeszcze mogą zrobić, żeby ulepszyć swoją stronę w kontekście pozycjonowania.
  • Osoby, które zrezygnowały z usługi jednej Agencji SEO i zamierzają nawiązać współpracę z inną.

Jak się robi audyt SEO?

Podczas przeprowadzania analizy strony trzeba wziąć pod uwagę aspekty wizualne i techniczne. Intuicyjna i prosta nawigacja umożliwia użytkownikom łatwe poruszanie się po całej witrynie.

Szybkość działania strony jest niezwykle ważna, ponieważ każda sekunda ładowania zmniejsza szansę na konwersje ze strony klientów. Wykorzystanie nagłówków i pogrubień pomaga wyodrębnić temat i najważniejsze zagadnienia w treści. Jak widać, każdy segment witryny wymaga przeprowadzenia audytu SEO.

1

Jak wykorzystać audyt SEO?

Audyt SEO jest nieocenioną bazą wiedzy. To lista zadań, która musi zostać rozdzielona na członków zespołu według ich kompetencji.

2

Zadaniem specjalisty ds. SEO jest wytypowanie trafnych słów kluczowych dla danej branży, które przyniosą pożądane efekty. Niemniej ważne jest ustalenie strategii kampanii SEO i celów biznesowych. Na podstawie audytu SEO specjalista zdobywa informacje o koniecznych działaniach i może je odpowiednio zaplanować.

Copywriter tworzy unikatowe treści, które aktualnie są jednym z najważniejszych czynników rankingowych, wg. których algorytmy decydują o pozycji strony w wyszukiwarce. Do jego obowiązków należy prowadzenie bloga, pisanie wartościowych artykułów i haseł reklamowych.

3

Osobą, której nie może zabraknąć, jest oczywiście programista. Dba on o poprawne funkcjonowanie całej strony, jej estetyczny wygląd i szybkość działania, wykonuje modyfikacje w kodzie. Udostępnia copywriterowi i specjaliście SEO panele do zarządzania treścią. Audyt SEO pokazuje programiście, jakie błędy musi poprawić w kodzie strony, a jakie nowości wprowadzić.

SEO naKompa.pl
Czy pozycjonowanie działa?

Pozycjonowanie działa w każdej branży. Jeśli masz co do tego wątpliwości wpisz frazę kluczową w Google i zobacz czy jest tam Twoja konkurencja. Jeśli tak a Ciebie tam nie ma, tracisz kontakty z klientami.

Reklama SEMLife. Agencja SEO

Co przeanalizujemy za pomocą audytu SEO?

  1. Na jakie frazy wyświetla się dana witryna w wynikach wyszukiwania Google i jakie pozycje zajmują poszczególne podstrony (na wybrane frazy kluczowe).
  2. Ilość zindeksowanych podstron i ich poprawność.
  3. Wiek domeny i jej przeszłość.
  4. Responsywność - poprawne wyświetlanie strony na używanych rozdzielczościach ekranu (smartfonach, tabletach, laptopach itp.).
  5. Certyfikat SSL - czy strona posiada certyfikat bezpieczeństwa.
  6. Znaczniki title i meta description.
  7. Pliki sitemap i robots.
  8. Szybkość strony, widoczność i zawartość poszczególnych podstron.
  9. Poprowadzone na stronie linkowanie wewnętrzne oraz linki kanoniczne.
  10. Konkurencję na rynku danej branży.

Skontaktuj się z nami

info@semlife.pl

Pozycjonowanie Agencja naKompa.pl

Warszawska 12, Kielce 25-306